Horeca Vakspecialist

Uw horeca adviesbureau voor trainingen en advies op maat

Rémy Dekker

06 36 56 27 58
Horeca

ABC-traject

Boek ons beproefde ABC-traject en laat uw procedures doorlichten én de kwaliteit van service verhogen door een professional!

  • Fase A: Analyse website, mystery call en mystery visit
  • Fase B: Gastvrijheidstraining en doelgerichte afspraken met uw team
  • Fase C: Mystery visit ter controle

In fase A wordt uw website geanalyseerd op gebruikersgemak en een gastvriendelijke, aantrekkelijke uitstraling. Een mystery guest belt uw bedrijf om een reservering te maken voor twee personen. Vervolgens vindt de mystery visit plaats. Van alle onderdelen ontvangt u een rapportage.

In fase B zal een gastvrijheidstraining voor uw team worden georganiseerd. Van te voren worden in overleg met u actiepunten besproken die in de training naar voren moeten komen (aan de hand van de rapportage). De training wordt afgesloten met onderlinge afspraken zodat alle neuzen dezelfde kant op komen te staan en de kwaliteit van service naar een hoger plan gaat.

In fase C volgt een tweede mystery visit om te controleren of de nieuwe afspraken worden nagekomen: alle tijd en moeite moet natuurlijk niet leiden tot vrijblijvendheid, maar tot uniformiteit in werken. Ook hier ontvangt u een uitgebreide rapportage.

Bekijk ook de andere trainingen:

Beleving | Passie | Vakmanschap